Shigna
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2007
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ściśle tajne
|
Wysłany: Pią 10:55, 02 Lis 2007 Temat postu: Regulamin |
|
|
Regulamin Forum „Nasze Cele”
Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum oraz o jego przestrzeganie. Złamanie zawartych w nim zasad zostanie obciążone odpowiednimi konsekwencjami.
A. SPRAWY ORGANIZACYJNE
1. Nasze Cele to forum przeznaczone do dyskusji na temat naszych celów i marzeń.
2. Forum jest dostępne pod adresem ourpurposes.fora
3. Forum istnieje od 28 października 2007 r.
B. PRAWA I OBOWIĄZKI
I. PRAWA
1. Każdy może zarejestrować się na forum, nie zależnie od płci, wieku, obywatelstwa;
2. Każdy ma prawo, aby do możliwości obrony i przedstawienia argumentów, w wypadku gdy staje się podejrzany o naruszenie/złamanie zasad zawartych w regulaminie;
3. Każdy ma prawo do wygłoszenia własnej opinii na stronie i forum;
4. Każdy ma prawo poprosić o pomoc oraz ją otrzymać;
5. Każdy ma prawo do możliwości korzystania, że forum (wyjątkiem są osoby, które złamały zasady regulaminu oraz sytuacje w których administrator nie ma na nie wpływu, np. przeciążenie na serwerze, itp. );
6. Każdy ma prawo o ubieganie się funkcji moderatora;
7. Każdy ma prawo do zachowania prywatności;
8. Każdy ma prawo do głosowania w ankietach;
9. Każdy ma prawo do umieszczania nowych tematów na forum (o ile nie łamią zasad);
10. Każdy ma prawo do tego, aby inni szanowali go i jego prawa;
11. Moderator i Administrator mają prawo usunąć post bez podania przyczyny jeżeli łamie on zasady zawarte w regulaminie.
II. OBOWIĄZKI
1. Każdy jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu forum Nasze Cele;
2. Każdy jest zobowiązany do przestrzegania praw innych użytkowników.
C. ZABRANIA SIĘ
1. Spanowania;
2. Zamieszczania nowych tematów, które są już na forum (opcja szukaj, nie gryzie);
3. Używania wulgaryzmów wobec innych użytkowników;
4. Wyśmiewania, straszenia, grożenia innym użytkownikom;
5. Zamieszczania postów łamiących Polskie prawo;
6. Przeklinania (jedno, dwa przekleństwa jeszcze ujdą, więcej NIE).
Kary mogą być następujące (rozpoczynając od najłagodniejszej):
1. Upomnienie przez prywatną wiadomość;
2. Upomnienie publiczne;
3. Ban tymczasowy;
4. Skasowanie konta.
Kary 1, 2 i 3 mają prawo stosować moderatorzy, natomiast skasować konto może jedynie administrator.
E. ABY STAĆ SIĘ
Moderatorem
Jeżeli chciałbyś/chciałabyś zostać moderatorem to proszę o zapoznanie się z następującymi zasadami regulaminu.
1. Moderator może być wybrany przez grupę moderatorów lub Administratora;
2. Aby zostać wybranym należy:
- Zgłosić chęć zostania moderatorem Administratorowi;
- Przygotować argumenty, na temat dlaczego chcesz zostać moderatorem (nie dotyczy osób typowanych przez kogoś innego);
- Podać nazwę działu w forum, którego chciałbyś/chciałabyś zostać moderatorem;
3. Poczekać na odpowiedź, że strony grupy moderatorów lub Administratora;
4. W przypadku gdy zostajesz wybrany/wybrana zostaniesz o tym powiadomiony/powiadomiona za pomocą prywatnej wiadomości lub przez email.
5. Mile widziane jest podanie numeru gadu gadu, ponieważ to ułatwi kontakt.
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym czasie.
Pozdrawiam Shigna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|